close

近年我常解香港兩個道壇的乩文,起碼香港道家還有神僕收到料,除上文的“呂祖仙壇”,我在“慈心航社”找到一篇妙文,引起我興趣就係貼出日期,係西曆14/4,農曆四月十四日就係呂祖誕辰,而這篇文章竟然冇分段與標點符號,連讀到繞口,一定冇人識睇,【聖經】的字謎玩法,極品!你哋可以先睇原文圖,睇下明唔明,玩下先,再睇破解圖。它其實有兩部份天機,下面解釋:

原文圖

 
第一部份破解圖

 
解說:首先第一段「踢下踏着一隻雞」,「一腳」兩字在旁,一腳踢低隻雞,還要踩住佢咁殘暴呀!古古怪怪就係 上帝的寫作特色,【聖經】招數以句子字數提示,這裡係分為七組,首先玩數字謎,我已圈咗字,「一一三」,共「」數,期字分開係「其月」,就係農曆五月,跟住「」,一至九之中,而倒轉會係減數,前一增,後一減,即係「八」,兩組合併即五月初八日(25/6);跟住留意重複的「人」字, 的招數係左睇右睇都得,第一、二句開始右至左,「一人」、「聖人」,第三、四句,「三人」、「氣()」,跟住第四、五句,「末人」係提示後尾人字句唔計,這裡重疊了第四句,亦係提示唔用;最後尾第三字「法人」,下面有提示的「力」字即法力,剛好右至左,左至右,梅花間竹,印度的耕牛書寫法,這裡五組意思一個聖人出來,跟住三個人會合,他們都係神人。共有「」個字,又係暗示 上帝。原來又係講聖人出,日期都係如上文一樣,應該冇走雞啦!一開始講踩住隻雞,意思就係唔好走咗隻雞廣東話:「咪走雞」, 作嘢好鬼過癮㗎!今次肯定堅料!我再通知大家咪走雞呀!上帝 回歸喇!跟住還有其他如下:
 
第二部份破解圖

 

 
七言詩已加註解
 仙都懼怕驚膽戰→ 就連神仙都心驚膽顫,頭對尾,上帝 發火,好大鑊呀
 產地基根有死不→ 在的產業基地(聖城)是否可以唔駛死呢?
 心太→ 人類只係財迷心竅,反變成愚昧無知,
 中立志定不移→ 要立定志向堅定不移,聖人揸正來做,亦寸步不讓,
 棄拋速利→ 世界形勢大變,切勿再想投資賺快錢了!
 拋父母妻子離期→ 現代人見利忘義,就連至親亦不顧(離奇),爭家產行為,
 稱愿洪卻過錯→ 係指西方,一味講偉大理想為人類未來,其實走歪了路,
 天輔助增上進原→ 天父會幫你哋力爭上遊。(上天國的道路)
三字經
① 救設船 ② 落人烟  跟住倒轉睇③ 聖希賢 ④ 恐失機 ⑤個九(過夠)。

解說:首先有三組八句七言詩,就係呂祖名稱第三字」開始,配合上組提示用的「末人」,上面已補充解釋,而他們並冇與前七組出現重複字;到最後的字「原」旁邊「船」諧音,倒轉睇就見到「善男和信女」,五個字代表有五句,就係走翻轉頭再組合三字經如上,這組重複使用了「聖人」兩字,配合第一句救設船,即挪亞方舟,加「救」字,這個聖人就係傳說的「救世主」,③係倒轉,就是「聖人」兩字係③至②倒轉,這裡意思係:救世主下凡,非常稀有之事,罕有的賢人,要把握機會,重納正軌,否則就只有死路一條!留意這裡的句子數,八句七言,最後五句三字經,連埋開始的七組,句子數倒轉係五、八與七,就係農曆五月初八(25/6)時辰由子時開始第七個係午時」,這是香港的時間,如身在其他國家, 到時亦會安排通知。這裡除重複「聖人」兩個字,因為係主角,還有個「」字,兩個字係「九個」,早前已講過共有八個人(三王五帝),但【聖經】還有一個聖徒名「亞蘇」,就係第九個,他將會最早歸隊,幫我管理聖城。今次係萬年難得一見的“龍華大會”舉行!萬勿錯過。

上一篇呂祖乩文提醒我要「走一趟」,這篇係提你哋「咪走雞」!上帝 奇招百出,要做到「一理通,百理明」,這乩文令我想起一部西片,布斯韋利士的“水銀蒸發令”,講一個自閉症的兒童,竟然可以一眼睇穿,國防部用幾佰億開發的密碼,那些密碼圖就如這篇乩文,我就唔係有自閉,倒轉這兩個字,係「修」,有異曲同工之妙!中國人係興「寒窗苦讀」的,所謂:『英雄莫問出處』,「名師出高徒」,唔係名校,唔用西方那些虛假教育把戲,根本係填鴨式的洗腦教學,未來全部廢除,學店要關門。

這篇破解可算巔峰之作,真係夠晒瘋癲,想起唐伯虎的兩句詩:「別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿」,如果以後啲乩文咁樣寫,還有冇後人識得解呢?應該明日可以與大家見面了!


 
彌勒 (上帝之子)

癸卯年五月初六日

arrow
arrow
    全站熱搜

    彌勒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()